Prototyypit

Käytännössä prototyypit tukevat opettajia haastavien oppimistoimintojen läpiviemisessä. “Prototyyppi” tarkoittaa sekä toimivia että demoluonteisia ohjelmistoja sekä opettajille tehtyjä ohjeita. Ne edustavat lupaavia tapoja ratkaista tunnistettuja design-haasteita, perustuen tunnistettuihin design-ratkaisuihin.

Esittelemme tässä ohjelmistoprototyyppejä, joita iTEC-hankkeessa on kehitelty.

TeamUp on väline pienryhmien muodostamiseen tavalla, joka optimoi oppijoiden persoonallisuuserot ja kiinnostuksen kohteet. Pienryhmät voivat käyttää välinettä ryhmätyönsä edistymisen raportointiin tehokkaalla ja opettajan kannalta aikaa säästävällä tavalla. Katso julkinen demo.

ReFlex on oppijoiden oma väline heidän oman oppimisensa reflektointiin äänitallenteiden avulla. Katso julkinen demo.

Ambire näyttää luokkahuoneen digitaalisen työskentelyilmapiirin suurella näytöllä. Jokaisen oppilaan tietokoneen ruudun sisältö näkyy hiljalleen vaihtuen, joten kaikki näkevät, mitä muut ovat tekemässä.

Tiny on kouluprojektien mikrojakoväline. Oppilaat jakavat päivityksiä omasta työstään muiden kanssa ja muodostavat nopeita yhteistyömahdollisuuksia kansainvälisesti muiden oppilaiden kanssa.

Plates on työkalu digitaalisen median katseluun, jakamiseen ja julkaisemiseen, ryhmän sisällä, koululuokalle, koululle tai koko maailmalle.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

This post is also available in: englanti hollanti espanja unkari turkki

Leave a Reply